reklama

Vieš byť sám?

Niekedy sa sama seba pýtam, či to vieme. Byť v harmónií s našou dušou v našom tele. Byť jednoducho sami, bez toho aby sme potrebovali byť v dave.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Pravda je taká, že ľudia sa boja samoty.

Pri slove samota sa ľuďom zužujú cievky a tak sa snažia celý život obklopovať ľuďmi pri ktorých sa cítia dobre.

A preto v reštauráciách, kinách, baroch, diskotékách, prechádzkach a čo ja viem kde ešte, sa ľudia zgrupujú do párov alebo skupín.

Čím nechcem povedať, že je to zlé, len sa niekedy pýtam samej seba, ako môžu ľudia žiť v páre, keď nevedia žiť sami so sebou?,

XXX

Napríklad, raz som bola sama v divadle. Normálny večer a ja som chcela vidieť jedno divadelné predstavenie, tak som sa obliekla a išla. Potom som o ňom rozprávala jednému známemu a on mi vravel :

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- A s kým si bola?

- Sama.

- Samaaa? - šokovane sa spýtal.

- Áno, - vravela som pokojne.

- A to nie je čudné? - spýtal sa ma.

No pravdu povediac som sa naozaj čudne necítila, no potom som začala premýšľať prečo naša spoločnosť tak veľmi neprijíma ľudí, ktorí idú niekam sami. Všimli ste si, že ľudia majú tendenciu takých ľudí označovať za samotárov ba priam majú blízko k ich ľutovaniu.

Dám Vám príklad.

Sedeli sme v jednej reštaurácií, vedľa nás sedí mladý chalan sám. Pred sebou má pohár červeného vína, pokojne si ho vychutnáva. Ten obraz sa mi páči. V tom moja kamoška povie :

- Ooo, aky chudáčik, taký sám je. Nezavoláme ho k nám?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a potom ho ona naozaj zavolala k nám, no on vobec nebol chudáčik a naozaj nemal chuť isť k nám. Len jednoducho potreboval byť sám bez všetkých.

XXX

A tak sa Vás pýtam, viete byť sami?

Bez facebooku, bez mobilu, len tak, v prírode s lúčnymi kvetmi v ruke, ďaleko od intríg a posudzovania. Jednoducho byť sami so sebou.

Netvrdím, že každý deň, ale dosť často na to, aby sme spoznali všetky zákutia našej duše.Vidím to všade, ľudia sa cez víkendy bavia s partiou kamarátov a keď sa náhodou cez týždeň stretnú sami so sebou v jednej miestnosti, nevedia to vydržať.

Dlho som to nevedela ani ja, ale naučila som sa robiť veci sama, byť sama so sebou a neriešiť či je to divné, čudné alebo akékoľvek. Lebo to je základ života.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Majte sa radi, spoznávajte svoje vnútro a snažte sa vydržať sami so sebou.

Nesnažte sa kráčať po ceste niekoho iného, máte totiž tú svoju a môže byť farebná ako pastelky, ak to sami sebe dovolíte.

:)

alexandra Šupolová

alexandra Šupolová

Bloger 
  • Počet článkov:  156
  •  | 
  • Páči sa:  0x

O tom ako voňajú príbehy, ktoré sa musia len prežiť.. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáLietajme spolu..Dýchaj, usmej sa a žiA kde máš srdce Kika?Osobné neosobné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu